Handelsbetingelser

Fragt- og Handelsbetingelser


Betaling


Earbuddy ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. Moms, hvis andet ikke er oplyst. Earbuddy ApS. bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

 

Levering

Når aftryk af ørene er taget, går der imellem 3 dage og 2 uger før leveringen finder sted, afhængig af ordrens størrelse. Dette er estimeret på baggrund af tiden det tager fra vi modtager dit aftryk, til vi afsender dit produkt.

Dette gælder ikke produkter, som er standard.

Normal leveringstid til adresser i Danmark er 2-5 hverdage efter at ordren er afsendt. Alle varer sendes med GLS, Post Danmark eller DAO.


Reklamationsret

Til privatkunder gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Earbuddy ApS vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.


Standard varer >

Kunden hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, produktet fungerer på.

Hvis varen er afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur.

 

 

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

Earbuddy ApS

Adresse: Tonsbakken 16-18
2740 / Skovlunde


Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

 

Refusion


Hvis der er aftalt refusion, bedes kunden sende bankoplysninger til info@earbuddy.dk, så Earbuddy ApS kan overføre det aftalte beløb.

 

Fortrydelsesret


Der gives 14 dages fuld returret på standardvarer købt i Earbuddy´s Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor ordren modtages.

Der er ikke returret på personligt tilpassede produkter, såsom produkter der indeholder dele fremstillet ud fra afstøbninger af kundens øre(r). Er der derimod en defekt i standarddelen af dit produkt, vil vi skifte dette og sende produktet til dig igen.

Returneringsomkostninger afholder kunden.

Fortrydelse kan ikke ske ved nægtelse af varemodtagelse. Fortrydelse skal anmeldes skriftligt til info@earbuddy.dk senest 14 efter købet, og fra fortrydelsen skal kunden senest 14 dage efter returnere forsendelsen. I meddelelsen skal Earbuddy gøres tydeligt opmærksom på, at kunden ønsker at udnytte fortrydelsesretten. Hvis kunden har bestilt flere standardprodukter i en ordre, og varerne ikke kan leveres samtidigt, løber fortrydelsesfristen fra kunden får den sidste vare i fysisk besiddelse. Hvis 14-dags fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.


Standardvarens stand, når den sendes retur


Der hæftes kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. For at modtage hele købsbeløbet retur kan kunden gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Man kan afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:


En af Earbuddy’s største visioner er at give god kundeservice og derfor vil det betyde meget for os, at få chancen for at give dig den bedste løsning og have en god dialog. Hvis du ikke føler at dette er tilfældet kan du gøre følgende:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/  
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@earbuddy.dk 

Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.